1. Wanneer er bij levering schade is ontstaan aan artikelen meld dit dan binnen 24 uur na ontvangst. Bij voorkeur met een kopie van de pakbon met daarop de aantekening.
Dit mag per mail naar info@proelektro.nl - Bij transportschade (breuk) van lampen graag een foto toevoegen.
2. Indien een artikel verkeerd is besteld of geleverd dan mag dit gemeld worden via onderstaand formulier. (binnen 8 dagen na ontvangst)
3. Voor andere retourgoederen zoals defecten kunt u tevens onderstaand formulier gebruiken. Indien een retour binnen de garantietermijn valt zullen wij bij terugkomst in ons magazijn overgaan tot reparatie of creditering.
Graag bij het retourneren de kassabon bijsluiten.
- Vermeld altijd een duidelijke reden van retour, in geval van defect graag een uitgebreide omschrijving.
- Speciaal bestelde artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen.
- Na het versturen van onderstaande retouraanvraag krijgt u van ons per mail een reactie.
Retouren mogen meegegeven worden tijdens het periodieke bezoek van onze vertegenwoordiger. Voeg het per mail ontvangen retourformulier hierbij toe. Retouren die niet aangemeld zijn worden niet in behandeling genomen.